Szolgáltatások

Ügyfélkezelés és Ügyfélélmény menedzsment

Ügyfél információ menedzsment
Ügyfeleinket segítjük abban, hogy felismerjék, hogy milyen valós képességekkel rendelkeznek ügyfél adataik értéket jelentő információvá formálásában, s milyen további lehetőségek rejlenek ezek kihasználásában.
Megoldásaink
Customer Information Flow Analysis (CusIN): módszertani eszközkészlet az ügyfél-információ áramlás elemzése, az ügyféladat ügyfél-információvá alakításához kapcsolódó képességek fejlesztésre  
Ügyfélélmény menedzsment
Segítjük ügyfeleinket abban, hogy szervezeti-, működési- és technológia fejlesztéseik eredményeképpen testreszabott és jó ügyfélélményt biztosító szolgáltatásokat tudjanak nyújtani ügyfeleik számára.
Megoldásaink
Ügyfélélmény menedzsment (CxM) érettségi modell