Tanulmány

Banki frontendek bevezetése és folyamatos fejlesztése stratégiai szállítóként

Ügyfelünk egy nemzetközi kereskedelmi bank, ahol stratégiai szállítóként számos frontend rendszert fejlesztünk a CRM-től az adatkezelő rendszerekig. Frontend rendszereink új technológiákat alkalmaznak, így jó reakció idejű és megbízható szolgáltatást nyújtanak mind a fiókhálózat, mind a központ részére. Az új technológiák által nyújtott lehetőségek kihasználása mellett agilis menedzsment technikákat alkalmazunk a fejlesztések során annak érdekében, hogy a fejlesztő csapatok eredményességét maximalizáljuk, és csökkentsük a fejlesztés időszükségletét. A Clarity ergonomX módszertanát alkalmazzuk a frontend rendszerek felületeinek tervezése során a hatékonyság és a felhasználó élmény fokozása céljából.

Eredményeink számokban

  • 2.000+ felhasználó napi szintű kiszolgálása (120+ fiók és központi iroda)
  • 12+ rendszer integrálása (kártyainformációs rendszer, adattárház, számlavezető rendszer, stb.)
  • Tipikus válaszidő 3 másodperc alatt
  • Új modulok bevezetése rendkívül rövid idő alatt (3 hónapon belül)