Blog
LABrusz – innovációs részlegünk szórólapja
A LABnak, azaz a Clarity innovációért felelős részlegének egyik első projektjéről, a kollégáink parkolási lehetőségeinek fejlesztéséről már korábban hírt adtunk weboldalunkon. Az idei HVG állásbörzén bemutattuk leendő kollégáinknak cégünket, és igyekeztünk vonzóvá tenni számukra a Clarity Consultingnál végzendő munkát. De hogyan mutathatnánk be minél egyszerűbb, ám mégis szemléletes formában innovációs részlegünket? Úgy döntöttünk, hogy alkotunk egy szórólapot a LAB részére.
Mivel úgy gondoljuk, hogy az innovációs szemlélet, az újdonságokra való nyitottság és a virtuálisan szerveződő csapatok vonzó tényezők lehetnek a potenciális munkavállalóink számára, ezért kimondottan belső erőforrásaink segítségével kívántuk megvalósítani a LAB tájékoztató anyagát.
Az esemény meghirdetése után számos kollégánk csatlakozott a projekthez. Jókat nevettünk, amikor az első ötletek kipattantak a fejünkből. A szórólap formája gyorsan megszületett, és LABrusznak neveztük el. De hogyan töltsük meg tartalommal? Néhány példányt a cél érdekében kivágtunk, meghajtogattunk, s egy-egy darabot elhelyeztünk az irodában, valamint azoknál a cégeknél, ahol több kollégánk is dolgozik. Minden csapat ráírogatta elképzeléseit a LABruszra, a végén pedig begyűjtöttük őket, majd a legjobb ötleteket hagytuk meg. Ez után következett a dizájn, aminek megalkotásánál a modularitásra és közérthetőségre helyeztük a hangsúlyt.
A LABruszt a megfelelő sorrendben kihajtogatva előbukkannak az információk arról, mi is az a LAB, milyen módszereket, eszközöket, technológiákat használunk, és ennek eredményeképpen milyen termékeink születtek. Úgy gondoljuk, az eredmény magáért beszél.
Ezúton is szeretnénk megköszönni mindenkinek a segítségét, aki a LAB szórólap ötletelésében, tervezésében, kivitelezésében, sokszorosításában, véleményezésében részt vett, vagy bármi más módon az elkészüléséhez hozzájárult.