Blog
A veszélyes hármas: GDPR, az adatkezelés és a felhasználói élmény
Az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete új jogokat teremt a fogyasztók számára, de a vállalatok számára új kötelezettségeket (és bírságokat) is. Számos vállalkozás esetében ez azt jelenti, hogy többé már nem tudják manuálisan kezelni ügyfeleik adatvédelemét.
Ehelyett a megfelelő eszközöket kell kiválasztaniuk, fel kell állítaniuk a megfelelő folyamatokat, és ezeket be kell ágyazniuk az ügyfelekkel való kapcsolatokba, hogy megfeleljenek az új követelményeknek, valamint az ügyfelek számára a lehető legjobb élményt kell nyújtaniuk.
Ez nem csak a biztonságról és a megfelelésről szól. Ez egy üzleti kérdés, amely erősen befolyásolja az ügyfél-élményt, a márka hírnevét és a személyreszabottságot.
A GDPR-ról nem lehet eleget beszélni. Ha úgy érzi, hogy érdemes még néhány hasznos információt, javaslatot meghallgatnia, vegyen részt a Forrester ingyenes webinar eseményén! Regisztráció itt.