A Központi Szolgáltatási Főigazgatóság központi ellátó szervezetté történő átalakításának célja, hogy a közigazgatási szervezetek – az üzleti szféra szolgáltató központ (shared service center) gyakorlatának megfelelően – szabályozott keretek (szolgáltatási megállapodások) között kapjanak ellátási és üzemeltetési szolgáltatásokat, illetve a magyar kormány az átalakítás révén 15-20 %-os kiadáscsökkenés érjen el.
Tanácsadóként a „Szolgáltatás átalakítás 2007” program teljes életciklusát végigkísérve közreműködtünk a szolgáltatási területek (gépjármű és ingatlanüzemeltetés, irodai ellátások, informatika és távközlés) átvételében és szakmai átvilágításában, a működési és költséghatékonysági tartalékok feltárásában, majd a szolgáltatási rendszer átalakításának tervezésében és megvalósításában.
Főbb feladataink között szerepelt egységes kormányzati ellátási normarendszer (Service Level Agreements) kidolgozása, központi szolgáltatási tevékenységet támogató informatikai infrastruktúra (Ügyfélszolgálati rendszer, Szolgáltatási és Alapadat Tár, Szolgáltatási honlap) tervezése, illetve a szolgáltatási területek szervezeti és működési integrációja, továbbá a szerződések konszolidációja.
Eredmények számokban: