Blog
Gratulálunk kollégánknak a sikeres képzéshez
Ottó kollégánk sikeresen elvégezte a Forrester CX Foundations - CX Pro képzését, amelynek központjában az ügyfélélmény feltérképezése, implementálása és javítása, valamint utánkövetése áll.
Számos márka veszi egyre komolyabban az ügyfélélmény vizsgálatát, így több és több csapat dolgozik azon, hogy az elégedettségük fokozatosan javuljon. A kapcsolódó célok effektív elérése érdekében, minden ezzel foglalkozó szakembernek tisztában kell lennie a legmodernebb koncepciókkal.
A Forrester CX Alapok Kurzusa által a munkavállalók lehetőséget kapnak arra, hogy elsajátítsák a legfontosabb CX alapokat ahhoz, hogy képesek legyenek egy projekt koordinálására az első lépésektől az utolsóig.
Rövid betekintés a képzés anyagába:
- A felhasználói élmény látásmód fejlesztése: autentikus, mobilizáló és inspiráló élmény kidolgozása.
- Felhasználó-központú kultúra: a kulturális változások kontrollálása hosszútávú szervezeti változások alatt.
- A fogyasztói élmény kutatása: a megfelelő kutatási metódusok felfedezése és beépítése.
- A felhasználói élmény mérési pontjai: hogyan hozzunk létre és tartsunk fenn egy hatékony mérési rendszert.
Tudjon meg többet a képzésről:
https://go.forrester.com/learning/cx-certification/cx-foundations/