Blog
Mit tartogat a GDPR a tartalommarketingesek számára?
Egy tartalommarketinges számára kulcsfontosságú, hogy lépést tudjon tartani cégének átfogó stratégiájával, és támogassa az alkalmazott adatbázisok és adatgyűjtési, tárolási, valamint feldolgozási rendszerek fejlesztését és módosítását. A Forrester legújabb kutatása szerint a marketing és a reklám jövőjét a GDPR szerinti hatékony adatkezelés fogja meghatározni.
A vészesen közelgő május 25-i határidővel a GDPR (Általános Adatvédelmi Szabályzat) a kereskedés minden formáját, az online és offline területeket egyaránt befolyásolja. Természetesen a tartalommarketingre is kihatással lesznek az új törvény előírásai, amelyek célja az európai fogyasztók személyes adatainak védelme.
De vajon milyen hatással lesz az erősen szabályozott személyes adatok új korszaka a tartalommarketingre? A Forrester legfrissebb blogbejegyzéséből kiderül.