Blog
A vállalati kultúra átalakítása – lehetőségek és célok
„A vállalati kultúra a stratégiai gondolkodás rovására megy.” – szól az egyik híres Peter Drucker mondás. A jó vállalati kultúra mégis képes kihasználni a humán tőke teljes erejét ahhoz, hogy megvalósítsa a céljait és a márka ígéretét, így valós és fenntartható stratégiai előnyt teremt.
Egyes vállalatok felismerik a kultúra lehetőségeit már a kezdetektől: ismerik a mély vásárlói meggyőződéseket, ugyanakkor nem tartanak attól, hogy egy változás összezavarhatná őket.
Mások, akiktől távolabb áll ez a gondolatiság, nehezebb útra vállalkoznak, és a legtöbben nem is tudják kihasználni a kulturális lehetőségeket. Miért van az, hogy sokkal kevesebb kulturális transzformáció jár sikerrel, mint amennyi kudarcba fullad?
A legújabb Forrester Podcast anyag épp ezt a kérdést járja körül, hallgassa meg Ön is!